Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ruf Rt 12 S: Няма невъзможни неща

24.07.2009 15:34 1
1
2571852737
Туит

Немският тунер RUF продължава работата си по модела 997 на Porsche. Преди пет години в Есен дебютира Ruf Rt 12, а сега е ред на Ruf Rt 12 S.

3,8-литровият битурбо боксер на Porsche е „надут“ до 685 к. с., което с 35 повече спрямо „обикновения“ Rt 12. Новата версия разполага с внушителните 880 Нм въртящ момент.

На пръв поглед външността на Ruf Rt 12 S изглежда идентична с тази на предходния модел, но са направени някои минимални промени. Огледалата например са заимствани от RUF CTR 3. Задният карбонов спойлер е по-голям, калниците отзад са раздути и разполагат с нови въздуховоди. На мястото на светлините за мъгла отпред са поставени светодиодни габарити, мигачите също разчитат на LED технологията. Нов е ролбарът, който се предлага стандартно за Ruf Rt 12 S.

Под 19-цоловите олекотени колела срамежливо се подават уголемените керамични дискове. Предното окачване може да бъде поръчано с хидравлични повдигачи, които при нужда да увеличат просвета с цели 50 мм. В интериора впечатление правят спортните седалки и волан.

Ruf Rt 12 S може да бъде поръчан както със задно, така и с двойно предаване. Базовата цена е 225 900 евро, като в тях не влизат таксите.

Коментари

RUF
Моята любима компания за тунинговане на поршета и една от най-старите. Да не кажа и най-старата. "жълтото пиле" CTR 1 навремето беше най-бързият автомобил, който може да си купиш. Як като 959 но по евтин, сега правят дебелото, скъпо и грозно (според мен) бугати вейрон.

comments powered by Disqus