Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Руската компания АвтоВАЗ подготвя нов турбомотор

20.04.2016 11:06
Туит
Руската компания АвтоВАЗ подготвя нов турбомотор

Напълно ще отговаря на екологичните стандарти Eвро 5 и Евро 6

Руската автомобилна компания АвтоВАЗ  разработва нов бензинов турбо двигател. За това съобщава официалният представител на производителя Сергей Илинский. По-рано някои медии съобщиха, че този агрегат може да влезе в серийно производство още през 2018 г. Въпреки това информация за сроковете за появата на мотора Илинский не потвърждава.

"Заводът всъщност обмисля алтернативни задвижващи системи, за да привлечете нови клиенти за нашите модели, по-специално разработваме  турбо двигатели", казва представителят на АвтоВАЗ.

По всичко личи, че става дума за двигател с рабетн обем 1,4 литра, който напълно ще отговаря на екологичните стандарти Eвро 5 и Евро 6. Според предварителна информация мощността му ще бъде 149 конски сили, като ще отговаря на всички фискални изисквания. Най-вероятно новият двигател ще бъде монтиран на автомобили от фамилията Vesta.

В момента автомобилът се предлага само с един руски 16-клапанов двигател с индекс 21129. При работен обем 1,6 литра той развива 106 конски сили и 148 Нм въртящ момент. Двигателят може да работи в тандем с френска 5-степенна механична предавателна кутия или с роботизирана трансмисия AMT, която вече е монтирана в Kalina, Granta и Priora. По-късно ще има  и по-мощни двигатели: H4M от алианса Renault Nissan Alliance с работен обем 1,6 литра и 114 к.с., както и четирицилндров мотор на ВАЗ 1,8 литра, генериращ 123 конски сили. Всички двигатели отговарят на екологичния стандарт Евро 5.

Коментари
comments powered by Disqus