Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

С KERS или без? Това е въпросът

18.12.2008 10:53
Туит

Много е вероятно част от тимовете да не се възползват от опцията да оборудват своите автомобили със система за регенериране на кинетичната енергия за старта на сезон 2009 в Меблърн.

Отборът на BMW, който бе сред най-ревностните привърженици на идеята KERS да дебютира през 2009 година, вероятно ще е единственият представител на стартовата решетка, възползвал се от иновативната идея.

Допълнителното тегло на KERS предполага значително по-малки вариации с баласта на автомобила, което е сериозен минус за по-тежките пилоти, признава пилотът на BMW Роберт Кубица. Този факт не изключва възможността и немският тим да се откаже първоначално от системата. „Едва в по-късен етап, когато сме по-близо до началото на сезона, ще преценим коя конфигурация е по-бърза (с KERS или без). Мисля, че това е най-важното”, коментира полякът.

Шампионът при конструкторите за 2008 година Ferrari открито критикува екоамбициите на Мозли иновативната система да дебютира още през 2009 година. Техническият директор на отбора Алдо Коста, ръководителят в отдела „Двигатели“ Жил Симон и главният дизайнер Никола Томбазис признаха, че изостават в развойната дейност по системата за регенериране на кинетична енергия и че инвестициите в тази насока са прекалено високи на фона на глобалната финансова криза.

„Целта е да имаме работещ KERS за първото състезание, междувременно обаче ще работим и върху автомобил без такава система”, допълва Коста.

Коментари
comments powered by Disqus