Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saab 9-3: Фейслифт на моделната линия

12.06.2007 10:06
Туит

Saab представи фейслифт версиите Sport Sedan, SportCombi и новият Convertible от моделната линия 9-3 за 2008 година.

Sport Sedan разчита на стилен силует, чиято динамика е налице дори и когато автомобилът не е в движение, благодарение на плавните линии, напомнящи формата на купе. SportCombi е сполучлива комбинация между спортен характер и оптимална функционалност. И двата модела са позиционирани в горния сегмент на средния клас, където ще се конкурират с BMW трета серия, Audi A4 и Mercedes C-class.Въпреки че 2008 Saab 9-3 представлява единствено фейслифт вариация на предходния модел, 70% от панелите на автомобила са подменени. Най-голямо впечатление прави предницата, която използва за радиаторната си решетка стилистиката на концептуалния Aero X.

Двигателната гама на новия модел позволява стандартно избор между три вида гориво: класическите бензин и дизел, но и версия, задвижвана от биоетанол. Върховият 2,8-литров V6 турбоагрегат, чиято мощност достига до 280 к. с., се предлага в комбинация със системата за задвижване на четирите колела (Saab XWD). Дизеловият 1.9TTiD с двустепенен турбокомпресор се вихри с мощността на 180 “коня” при максимален въртящ момент от 400 Нм. При положение, че конвенционалните горива не съответстват на вашата концепция за екологично чиста среда, Saab предлага и версията 2.0t BioPower, задвижванa от E85 (200 к. с. и 300 Нм)

Единствено Aero спецификацията (вариантите са Linear, Vector и Aero) разполага със системата на Saab за задвижване на четирите колела XWD. Многодисковият Haldex-съединител разпределя въртящия момент между предната и задната ос, а диференциалът с ограничено приплъзване – между задните две колела (предлага се като опция).

ESP-системата за стабилност, EBD – за разпределение на спирачното усилие, CBC – за контрол върху автомобила в режим на спиране при завой и TCS – за тракшън контрол са включени в базовото оборудване.

Новият 9-3 Convertible може да се похвали със спортните характеристики на Sport Sedan, но и с всички допълнителни изисквания по отношение на сигурността, задължителни за откритите автомобили. Подобно на своя закрит събрат, кабриолетът на Saab е получил пет звезди в краштестовете EuroNCAP.
Коментари
comments powered by Disqus