Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saab 9-4X: Приятен полет

19.10.2010 10:09 4
4
2571882910
Туит

Saab най-накрая представи дългоочаквания 9-4X. Продажбите на новия кросоувър в Европа ще стартират през август догодина.

Визуално серийният 9-4X не се различава съществено от показания през 2008 г. в Детройт прототип 9-4X BioPower и следва напълно неговите линии. Дори и лайстната, която свързва двете задни светлини, е запазена.

Интериорът като цяло е семпъл, но бутоните и превключвателите на централната конзола изглеждат прекалено хаотично подредени. Към пакета с екстри обаче нямаме забележки – електронно контролирани в осем посоки седалки, фурнир, който по всяка вероятност имитира дървесина, а не залага на естествения материал (карбон при версията Aero), безключово запалване, аудиосистема със седем говорителя (тази на BOSE с 10 високоговорителя е опция), GPS навигация и тризонална климатична система. Въпреки наличието на трети ред седалки пътниците на втория разполагат с изобилие от пространство, се казва още в официалното съобщение за модела.

На този етап 9-4X ще се предлага само с два двигателя. Атмосферният трилитров V6 с 265 к.с. е достатъчен за ускорение от 0 до 100 км/ч за 9 секунди, докато 2,8-литровият V6 с принудително пълнене (300 к.с. и 400 Нм) за Aero версията изпълнява класическия спринт за 8,3 секунди. Тягата се разпределя между двата моста посредством XWD системата на шведите, като електронно контролираният диференциал с ограничено приплъзване може да прехвърля до 50% от въртящия момент към задната ос при необходимост.

Saab 9-4X ще получи някои допълнителни екстри като биксенон челните светлини, шасито с адаптивно окачване за Aero версията, ауспуховата система с два ромбоидни накрайника и 18-цоловите колела (20-цолови за Aero). Каква ще бъде цената на всичко това обаче, предстои да разберем.

9-4X ще дебютира пред публика на автосалона в Лос Анджелис през ноември. Продажбите в САЩ ще стартират през май догодина, а европейските клиенти на марката ще трябва да почакат до август.

Коментари

Aнонимен
Поредният скъп опел;)

Aнонимен
Просто чудесен, идеален кросоувър, заедно с Мазда CX-7 !

Aнонимен
kude vidia diesel

Aнонимен
biva si go..opredeleno vpe4atliavat s gizain novite modeli na Saab, ne znam kato tehnika kak sa. Mai benzina e na opel a dizela na Fiat.

comments powered by Disqus