Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saab 9-X Air: Въздухоплаване

17.09.2008 08:52
Туит

Шведите ще представят в Париж фантазията си за кабриолета на бъдещето. Необичайна в концепцията е най-вече конструкцията на покрива.

Последните колони на покрива се подават от основната част на каросерията, а задното стъкло не е интегрирано в гюрука - то също излиза навън от областта пред багажника. Първите колони на автомобила са остъклени, което създава впечатлението за панорамна видимост по посока на движението. Мекият покрив намира място в багажника на автомобила, който се отваря като чекмедже. За по-чувствителни принадлежности пък е предвидено допълнително пространство. Аеродинамична преграда предотвратява нахлуването на въздушни маси в салона при открито купе. 

Под капака на Saab 9-X Air работи 1,4-литров турбобензин. Производителността му е 200 или 170 к. с., а ускорението до 100 км/ч отнема 8,1 секунди. Средният разход на гориво е пет литра бензин или 6,5 литра етанол, а вредните емисии 119 респ. 107 грама CO2 на км. Трансмисията е 6-степенна и бива управлявана с планки на волана. Saab 9-X Air разполага и с ремъчен електромотор, който работи като система старт-стоп и може да подпомага ускорението. В задната част на каросерията са поместени и прилежащите му литиево-йонни батерии.
Коментари
comments powered by Disqus