Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saab продаде първия 9-4X в САЩ

15.07.2011 09:51 2
2
2571889697
Туит

Бъдещето на Saab съвсем не изглежда розово с оглед на финансовите затруднения, които компанията изпитва и фактът, че фабриката в Тролхетан на практика не работи от април. Въпреки това шведите представиха официално 9-4X в САЩ и заявиха, че вече имат над 100 поръчки за новия модел.

Явно ситуацията в Saab е повече от ужасяваща, щом компанията излиза с официален пресрилийз, в който се казва, че първият 9-4X в САЩ е продаден на Мартин Рубен от Охайо и че понастоящем в дилърските центрове на марката са направени над 100 поръчки. Тази цифра наистина изглежда нищожна, но на фона на това, че през юни марката е реализирала 323 бройки отвъд Океана, е все някакъв напредък.

9-4X, който дебютира в края на миналата година в Лос Анджелис, ще се предлага само с два двигателя. Атмосферният трилитров V6 с 265 к.с. е достатъчен за ускорение от 0 до 100 км/ч за 9 секунди, докато 2,8-литровият V6 с принудително пълнене (300 к.с. и 400 Нм) за Aero версията изпълнява класическия спринт за 8,3 секунди. Тягата се разпределя между двата моста посредством XWD системата на шведите, като електронно контролираният диференциал с ограничено приплъзване може да прехвърля до 50% от въртящия момент към задната ос при необходимост.

Коментари

wulkan
Тая глобализация не сме я измислили ние, и това потребителско отношение към всичко. Едно време се правеше здраво, но сега се прави бързо за бройки и за кратко потребление, защото трябва да се купува пак новите модели, дето ги цвъкат на три години заради конкуренцията. И трябва да се произвежда с малко производствени разходи/разбирай в страни с ниски надници/, за да им излязат печалбите в повече. Свят, какво да го правиш. Големите имена все повече остават в спомените и се превръщат в легенди. На мода са други марки.

Анонимен
Жалко за хубавата марка, американците в лицето на дженерал мотърс я сасипаха. За съжаление и Волво ги чака същата съдба, това са марките който олицетворяваха качество, лукс и много екзотика, единствените конкуренти на немските си събратя от луксозния клас. Преди време ако трябваше човек да изброй луксозните и престижни европейски марки можеше да каже, Бенц, БМВ, Волво, СААБ и Ягуар сега вече не е така!

comments powered by Disqus