Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Съдът отново ще решава проблемите на БФАС

10.04.2012 14:50
Туит

Булкар рали тийм внесе иск в съда, с който оспорва легитимността на новия президент на БФАС Радослав Козлеков и неговия управителен съвет. Това означава, че битката за властта в бълагрския автомобилен спорт далеч не е приключила, а напротив – тепърва започва.

В края на миналата седмица опозиционерите, оглавявани от Ради Козлеков, свалиха от власт Александър Александров, който наследи от Георги Янакиев поста на председател на БФАС. Начинът, по който бе направено това, обаче бе доста съмнителен и бе повече от ясно, че случаят отново ще бъде отнесен към съда. Така се и случи, като искът бе подаден от Булкар рали тийм – отборът, зад който стои Александър Александров и за който в близкото минало караше именно Ради Козлеков.

Две са основните нарушения, които от Булкар посочват. На първо място е начинът, по който е свикано Общото събрание на БФАС, и на второ – взетите решения, които са в разрез с закона и устава на Федерацията.

„За 17 от общо 35-те автомобилни спортни клуба, предизвикали събранието, е налице липса на легитимация към датата на внасяне на искането на 30 декември 2011 г.”, гласи съобщението на Булкар. „В този случай остават 18 клуба с редовни документи, а този брой е недостатъчен за свикването на Общо събрание, защото същите не представляват 1/3 от всички клубове, членуващи в БФАС – общо 81 към този момент. Несъобразявайки се с този факт (изискван от чл. 23, ал. 2 от Устава на БФАС), съдът е постановил свикването на Общо събрание.”

„Избран е нов председател на БФАС при условие, че федерацията има избран на 18 октомври 2011 г. председател с петгодишен мандат, който председател към датата на Общото събрание на 6 април 2012 г. нито е сменен, нито е подал оставка, нито е загубил правомощията си, нито е освободен с решение на Общото събрание, съгласно чл. 22, ал. 1, т. 5 от Устава на БФАС.”

Оспорен е и начинът, по който е избран новия управителен съвет, включително и присъствието на Емил Денев в него. „Това освен, че е нарушение на Устава на БФАС, който предвижда членовете на УС да са единствено членове на БФАС, е нарушение и на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Причината е, че г-н Денев е окръжен прокурор на Окръжна прокуратура гр. Велико Търново, а тази длъжност не допуска участието му в УС на БФАС.”

Искът на Булкар определено не е изненада, а логично следствие на случилото се в края на миналата седмица. За съжаление е и само началото на битката за интереси, която в момента водят двете страни в българския автомобилен спорт. Така че очаквайте продължение!

Коментари
comments powered by Disqus