Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сакон Ямамото остава титуляр за HRT и в Белгия

20.08.2010 17:33
Туит
Сакон Ямамото остава титуляр за HRT и в Белгия

Японецът Сакон Ямамото ще запази титулярното си място в болида на HRT и за следващата Гран при на Белгия, потвърди отборът.

Пилотът отново ще замести Карун Чандок и ще си партнира с Бруно Сена. Японецът се появи за първи път във Великобритания като временно заемащ мястото на бразилеца, но след това премина в болида на неговия съотборник. Очакваше се Чандок да се завърне в кокпита си след лятната пауза, но явно това се отлага за момента.

„Концентриран съм към своето завръщане след почивката. През 2007 г. вече карах на „Спа“ с тима на Spyker“, обясни Ямамото в разпространеното от отбора съобщение.

В същото време Сена сподели очакванията си белгийската писта да пасне повече на екипа му, заради по-малката притискателна сила, която е необходима на нея.

„Спа“ е писта от средно ниво по този показател и изисква от болида стабилност при висока скорост, защото средната скорост в завоите съвсем не е ниска. Ще бъде много важно да намерим точния и уверен баланс на автомобила, за да извлечем най-доброто възможно време“, заяви пилотът на HRT.

Коментари
comments powered by Disqus