Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saleen Mustang 302E & SC: Породисти жребци

20.11.2007 15:11
Туит

Американският тунер Saleen е избрал за своя специалност създаването на екстремни доработки на базата на Ford Mustang. По настоящем Saleen предлага две модификации на Mustang, чиято мощност гравитира около 600 конски сили.

4,9-литровият двигател на Saleen S302E генерира 620 к. с. и 815 Нм благодарение на механичен компресор и междинен охладител на сгъстения въздух. За увеличението на мощността допринася не само принудителното пълнене, но и увеличеният обем на оборудвания с нови цилиндрови глави задвижващ агрегат.

Saleen S302E спринтира от място до 100 км/ч за по-малко от четири секунди, а приблизителната му цена е 80 000 щатски долара. Освен преработен двигател в цената е включена нова аеродинамична премяна и 19-цолови алуминиеви колела.

Същия мотор използва и версията H302SC, която обаче се задоволява с 580 "коня" и 710 Нм максимален въртящ момент. За сметка на това и цената и е по-ниска с около пет хиляди долара. Модификацията също предлага оптимизиран бодикит за каросерията, по-устойчиви спирачки и колела от олекотена сплав.

Коментари
comments powered by Disqus