Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Само McLaren със старите двигатели в Малайзия

06.04.2009 13:23
Туит

18 от автомобилите, които стартираха на „Сепанг“, са били оборудвани с нови двигатели.

През миналата година смяната на агрегата преди цикълът от две състезания да изтече се наказваше с десет места назад на грида. През този сезон обаче ограничението е единствено върху броя мотори, които всеки пилот може да използва в рамките на седемнайсетте Гран при, а те са точно осем. Санкция се налага, когато даден състезател прибегне до допълнителна девета единица.

Първоначално в Малайзия се появи информация, че всички отбори с изключение на Toro Rosso и McLaren ще използват нови двигатели за старта на „Сепанг“. В последствие обаче се оказа, че малкият Red Bull също се е отказал от 2,4-литровите V8, с които Бурде и Буеми караха в Австралия. Причината единствено McLaren да остане със старите мотори е, че високите температури и дълги прави на „Сепанг“ налагат по-големи от нормалното изисквания към двигателите.

По всяка вероятност двигателите от Малайзия ще се използват на писти, които не са толкова взискателни към 2,4-литровите атмосферни единици – например в Унгария или Монако.

Коментари
comments powered by Disqus