Opel разширява кампанията си на модела, включвайки социалните мрежи
Всичко, но не и сладичък е слоганът на печатната, телевизионната и интернет рекламата на новия Opel ADAM ROCKS. Той описва характера на новото попълнение в семейството на ADAM – мъжествен и готов за приключения. Opel засилва присъствието си в социалните медии със своята комуникация и влезе в сътрудничество с базирания в Лос Анджелис режисьор на клипове и ‘звезда в Vine’ Зак Кинг. Той интерпретира характеристиките на новия палав Opel в шест кратки креативни клипа (Bubble Gum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch и Cannonball). Резултатите от неговата работа могат да бъдат видени на Opel-Vine-Portal ,както и на канала на Зак Кинг в Vine от 13-и октомври. Нещо повече, спотовете, включително как са направени видео материалите (making of video), ще имат линкове към страниците на Opel в YouTube, Facebook, Twitter и новинарския блог Buzzfeed.
“Трябва да съберем нашите клиенти от местата, които те посещават най-много. Аудиторията, към която се стремим за Opel ADAM, получава информация най-много от социалните медии. По тази причина ние засилваме дейностите си в тази област и работата ни със звезда в сектора беше явния избор. Ние сме очаровани от това, че Зак Кинг е с нас в този проект,” обясни шефът на маркетинга на Opel Тина Мюлер.
Двадесет и четиригодишният Зак Кинг вече е получил множество награди за своите творби и е един от водещите режисьори в Vine – популярна видео мрежа в САЩ и Канада. Той е считан за илюзионист в този видео жанр и има над 1,9 милиона привърженици в Vine. Vine е безплатна апликация за смартфони, в която потребителите могат да споделят кратки клипове.