Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Само „Шефът“ знае...

13.03.2007 17:03
Туит

Експанзията на Формула 1 отдавна е въпрос на време. И финансови инвестиции естествено... Примамливите територии непрестанно провокират Бърни Екълстоун, който шари из цяла Азия, твърдо решен, да достигне психологическата граница от 20 състезания на сезон. В най-близко бъдеще тя ще бъде факт. А какво ни очаква впоследствие, само „Шефът“ знае.

На път за Мелбърн, където ще стартира сезон 2007, Бърни Екълстоун предприе една дълго очаквана отбивка – Сингапур. 76-годишният англичанин участва активно в преговорите за поредната нова локация, където Формула 1 има шанс да акостира, и междувременно сподели, че календарът за 2009 година може да набъбне до 20 състезания.

Едва ли това е изненада за любителите на най-комерсиалното автомобилно състезание, тъй като Гран При на Абу Даби вече е факт. Южна Корея, Индия и Русия също очакват с отворени обятия Формула 1, а икономическият ресурс в тази насока съвсем не е за пренебрегване. Друг въпрос какво мислят участниците в надпреварата или зрителите, които постепенно „затъват“ все повече в невъобразимия букет автомобилни състезания.

Екълстоун наистина е грижовен „родител“, който искрено се е отдал на задължението да осигури максимално зрелище за своите „деца“. За да не скучаят, Големият във Формула 1 е готов да подсигури смяна на правилата относно точкуването. „Вторият пилот прибавя към своя актив осем точки, а това не е коректно спрямо първия, който печели десет. За сезон 2008 вероятно ще направя предложение за промени“, коментира 76-годишният англичанин, който критикува минималната разлика между победителя и неговия подгласник.

Странно, как Бърни за четири години успя да промени отношението си към „новата“ система за точкуване. През 2002 г. Михаел Шумахер спечели надпреварата с аванс от 67 точки спрямо втория Рубенс Барикело и далеч преди края на сезона съкруши интригата за първото място. Това моментално резултира в промяна на формата 10-6-4-3-2-1, която през сезон 2003 започна да толерира осемте най-бързи по схемата 10-8-6-5-4-3-2-1.

Промените са част от развитието на всеки един организъм. Въпросът е доколко в този случай те няма да доведат до преждевременен финал, вместо да изпълнят основната си цел – да излекуват болестните процеси, които е повече от видно, че съпътстват Формула 1 през последните години.

Коментари
comments powered by Disqus