Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Само три автомобила с KERS в Китай

18.04.2009 08:14
Туит

Само три от автомобилите на стартовата решетка в Шанхай ще използват KERS. От Ferrari обявиха, че ще се откажат от системата още в четвъртък, а днес стана ясно, че и пилотите на Renault няма да разчита на допълнителните 80 к. с. Роберт Кубица (BMW Sauber) също се е отказал от първоначалните си намерения да кара с KERS.

Четири отбора бяха готови с иновативната система за старта на сезон 2009 - Ferrari, BMW Sauber, McLaren и Renault. След първите две състезания обаче стана видно, че KERS осигурява по-скоро стратегическо предимство, а не дава съществено отражение върху чистата скорост.

Техническите проблеми със системата на Ferrari в Малайзия принудиха отбора да се откаже от нея за старта в Китай. В петък Нелсиньо Пикет тества с KERS, но днес отборът на Renault прецени, че е по-добре и за двамата пилоти да карат без на Шанхай.

Междувременно Роберт Кубица така и не можа да овладее мениджмънта на гумите при наличието на KERS в неговия автомобил и се отказа от първоначалната идея на BMW Sauber да получи допълнителните 80 к.с. за Гран при на Китай. Неговият значително по-лек съотборник Ник Хайдфелд обаче ще кара за трети пореден старт със системата за регенериране на енергията. Дуото на McLaren също ще разчита на KERS.

Другата техническа новост около старта за Голямата награда на Китай е двойният дифузор, който се появи и върху автомобила на Фернандо Алонсо днес. Вчера McLaren използваха сходна концепция, която представлява междинна фаза между стандартния компонент и същинските double-decker дифузори на Brawn GP, Williams и Toyota, които ФИА обяви по-рано тази седмица за напълно легални.

Коментари
comments powered by Disqus