Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Samsung SM7: Бъдещият Safrane

04.04.2011 12:05
Туит

Корейската компания Renault Samsung Motors представи на автосалона в Сеул прототипа SM7. Той чертае посоката, в която ще се развива новият седан на марката, предназначен за азиатския пазар.

Настоящият SM7 се произвежда върху платформата FF-L на Nissan, която японците използват за азиатския Teana и шестата генерация на предназначения за северноамериканския пазар Maxima. По всяка вероятност неговият наследник също ще използва за база сериен автомобил на Nissan (вероятно D платформата, позната от Laguna III), но това все още не е потвърдено официално.

Представеният в Сеул модел е прототип, който вероятно ще претърпи серия от промени преди трансформацията в сериен продукт. При всеки случаи обаче основните черти като масивната трапецовидна радиаторна решетка, разделена на две и агресивният профил, типичен за купетата с четири врати, ще бъдат запазени.Не е изключено новият седан да бъде именуван Safrane.

На този етап няма информация за силовия тракт на SM7, а единствено предположения. Те включват 2,5-литровия V6 (185 к.с.) и 3,5-литровия V6 (254 к.с.) на Nissan Teana и евентуално дизел.

Коментари
comments powered by Disqus