Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saturn Vue се преражда в Buick

07.08.2009 11:25
Туит

Когато GM се освободи от марката Saturn, мнозина се чудеха какво ще се случи с плъгин хибрида Vue. А ето и отговорът. Той ще се появи на пазара с емблемата на Buick през 2011 г.

От тийзъра на новия модел ясно се вижда, че кросоувърът на Buick е идентичен на Saturn Vue и се различава само по специфичната радиаторна решетка и емблемата. Моделът, който все още няма име, ще бъде позициониран под Enclave и ще се появи на пазара в края на 2010 г., оборудван с два бензинови мотора.

Базов ще бъде 2,4-литровият четирицилиндров Ecotec с директно впръскване на горивото. Все още няма официално публикувани данни за този мотор, но се предполага, че максималната му мощност ще бъде 169 к. с., а въртящ момент – 220 Нм. 3,6-литровият V6 (257 к. с.) ще бъде заменен с трилитровия му аналог от Buick LaCrosse (255 к. с.).

В началото на 2011 г. на пазара ще се появи и плъгин хибрида на Buick, който „има потенциала да изразходва два пъти по-малко гориво спрямо SUV моделите от същия клас при къси пътувания в града“, обясняват от GM. Това е възможно благодарение на 2-Mode Hybrid системата на GM, оборудвана с литиево-йонна батерия на LG Chem и два електромотора. Акумулаторът, чието количество отделяна енергия достига 8 кВт/ч, е монтиран под пода на автомобила и се зарежда напълно за 4-5 часа при стандарт на електрическата мрежа от 110 В.

За разлика от набиращия сили Chevrolet Volt, който използва последователна хибридна система, новият Buick ще има само 10 мили (16 км) автономен пробег, след което 3,6-литровият V6 поема нещата в свои ръце.

Коментари
comments powered by Disqus