Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sauber C30: Еволюция без революция

31.01.2011 16:21
Туит

Sauber стана третият тим, представил своя нов автомобил във Валенсия. C30 едва ли ще може да се конкурира с болидите на водещите отбори, но трябва регулярно да е в зоната на точките, смята собственикът на тима Петер Заубер.

C30 се отличава от своя предшественик по леко модифицираната цветова схема, наложена от новия спонсор Тelmex, високия нос, което явно ще бъде тенденцията през 2011 г. и по-изтънената задна част. Като цяло обаче разликите не са съществени или поне на пръв поглед.

„Целта ни при развитието на C30 бе да използваме силните страни на C29 и да елиминираме слабите“, обяснява техническият директор Джеймс Кий. „Също така за нас е важно да тестваме през зимата с автомобил, който разбираме. Работихме здраво, за да сме сигурни, че се движим в посоката, която сме начертали предварително. Имаме да учим и много за новите гуми и в това отношение искаме да няма изненади с поведението на автомобила.“

Екипът на Sauber е променил местоположението на радиаторите, което определя и модификациите на радиторните кутии. Същевременно задното крило има само един централен носещ елемент за разлика от двата при C29. Окачването продължава да е пушрод, като причината е в скоростната кутия на Ferrari, която не позволява използването на пулрод версия. От италианците Sauber ще получава не само двигатели и скоростни кутии, а и KERS.

C30 несъмнено е еволюция на C29, но въпреки това Петер Заубер е уверен в прогреса на своя тим. „Искаме редовно да финишираме в зоната на точките и категорично да подобрим позицията си в класирането при производителите“, обяснява Заубер. „2010 г. отбеляза 41-ата годишнина на нашата компания, но тя бе една от най-трудните. Никога преди не сме имали толкова проблеми с техниката, но през втората половина на сезона се справихме с тях. Въведохме и някои наистина добре обмислени структурни промени. Техническият ни директор Джеймс Кий започна да бере плодовете на своя труд и вече напълно отговаря за развитието на Sauber C30-Ferrari.“

Камуи Кобаяши остава за втора поредна година с базирания в Хинвил тим, като той ще си партнира с вицешампиона от GP2 и дебютант във Формула 1 Серхио Перес.

Коментари
comments powered by Disqus