Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sauber C33: Надеждността е факторът

27.01.2014 12:13
Туит
Sauber C33: Надеждността е факторът

Sauber C33 е поредният представител във фамилия 2014 на Формула 1. Новият автомобил от Хинвил продължава тенденцията на издължените и максимално ниско свалени носове, която явно ще е определяща за предстоящия сезон.

Конусната секция на C33 е сходна с тази на McLaren, Williams и Force India, но начинът, по който екипът на Мониша Калтенборг е позиционирал предното крило, го отличава от останалите. Дизайнът на задната част пък споделя множество общи характеристики с автомобила на Ferrari, което съвсем не е изненада с оглед на това, че италианците отново ще доставят двигателите си на Sauber.

“Пътят, който следвахме при проектирането на новия Sauber C33 Ferrari, ни позволява максимална гъвкавост. Целта ни е да реагираме възможно най-бързо”, коментира главният дизайнер Ерик Ганделин. „Ясно е също така, че надеждността ще бъде ключов фактор, особено в първите няколко състезания. Ето защо сме дали приоритет и на това.”

C33 ще дебютира на пистата „Херес” във вторник, когато започват зимните тестове от предсезонната подготовка.

Коментари
comments powered by Disqus