Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sauber няма да обжалва

30.03.2011 09:28
Туит

Екипът на Sauber реши да не обжалва наказанието на стюардите от Гран при на Австралия, което доведе до дисквалификацията на двамата пилоти на тима.

Sauber пласира и двамата си пилоти в зоната на точките, като Серхио Перес завърши на седма позиция, а Камуи Кобаяши – девети. След надпревара обаче болидът на швейцарския тим не можа да премине техническия преглед заради несъответствие между задното крило и изискванията не техническия правилник. В резултат двамата пилоти бяха дисквалифицирани, а точките на Sauber – отнети.

Първоначално тимът на Петер Заубер обяви, че ще обжалва санкцията, но във вторник излезе със становище, че приема наказанието, въпреки че в този си вид задното крило на C30 не е донесло никакви ползи на двамата пилоти.

„Това не ни даваше някакво предимство, но е факт, че е в разрез с правилата. Ще си вземем бележка от решението на стюардите“, обясни техническият директор Джеймс Кий. „Впоследствие установихме, че сме допуснали грешка в процеса на проверка за съответните спецификации на този компонент. Вече сме взели мерки в тази насока, за да сме сигурни, че нищо подобно няма да се случи отново.“

Междувременно стана ясно, че базираният в Хинвил тим работи по система за насочване на изгорелите газове към задния дифузор, аналогична на тази при Red Bull. Тя ще бъде готова за Гран при на Испания.

Коментари
comments powered by Disqus