Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Саймъндс: Автомобилът ни не е лош

29.01.2009 17:15
Туит
Саймъндс: Автомобилът ни не е лош

Главният инженер на Renault смята, че R29 е достатъчно добър болид и в рамките на следващите няколко седмици проблемите по него ще бъдат неутралицирани.

Фернандо Алонсо даде най-слабо време в единствения слънчев ден от тестовете в Портимао по-рано този месец, като изоставането на испанеца спрямо Нико Розберг с новия автомобил на Williams бе повече от две секунди. Бившият световен шампион изрази неудовлетворението си от непредвидимото поведение и липсата на сцепление при R29, но въпреки това Пат Саймъндс е убеден, че отборът ще неутрализира проблемите в рамките на следващите няколко седмици

„Бях разочарован”, коментира Саймъндс. „Това определено не беше добър тест. За малкото време, в което пистата беше суха, нещата не се получиха така, както искахме. Но събрахме достатъчно количество данни и видяхме на какво трябва да обърнем внимание. Аеродинамичните карти на тези автомобили са много по-различни от предишните и е много вероятно да не сме взели предвид това при настройките.”

„Можем да се справим и по-добре, автомобилът ще стане много по-лесен за управление и оттам времената ще се подобрят. Според мен предстоящите тестове ще са най-добрият индикатор за разпределението на силите на стартовата решетка.”

Саймъндс няма реално обяснение за слабите резултати на Алонсо в Портимао и е категоричен, че новият автомобил на Renault не е толкова лош колкото на първо „четене” изглежда.

„Наистина не знам причината. Знам единствено, че когато използвахме мекия комплект, не можахме да извлечем достатъчно скорост заради причини, които са отвъд колата и гумите. Естествено, не е ясно с какво количество гориво са карали останалите, но повечето правеха дълги серии, така че не мисля, че разликата е особено съществена. На този етап Williams са по-бързи от нас, но не и с цели две секунди.”

Саймъндс допълва, че програмата на отбора включва агресивно развитие на аеродинамиката през следващите няколко седмици. „Не можем да намерим оптималните настройки преди да сме готови с аеродинамичния пакет”, обяснява още главният инженер на Renault. „Не знам как сме спрямо другите. Останах впечатлен от скоростта на Williams, няма съмнение, но нека все пак видим какво ще се случи на следващите няколко теста.”

Коментари
comments powered by Disqus