Десет години развойна дейност, инвестиция от 20 милиарда шведски крони
Световноизвестната шведска компания Scania , производител на камиони, представи днес последните си новости пред българските медии. От страна на марката в събитието участваха Хокан Сундстрьом, изпълнителен директор на Scania за България и Румъния и Петър Дончев, изпълнителен . директор на Scania България.
В началото на своето експозе Петър Дончев припомни пред журналистите, че Scania присъства на българския пазар вече 26 години. За този период компанията завоюва заслужен авторитет и доверие сред много бройните транспортни фирми и държи достоен пазарен дял на силно конкурентния пазар.
По-нататък Хокан Сундстрьом представи последните новости на шведския производител на камиони. Той подчерта, че Scania въвежда ново поколение камиони, резултат от десетгодишни разработки и инвестиции в размер на 20 милиарда шведски крони. С това тя разширява портфолиото си и сега, благодарение на своята уникална модулна система, може да предостави повече решения за развитие на различните бизнеси, свързаност и цялостна палитра от услуги, свързани с увеличаване на производителността, които са индивидуализирани за всеки вид клиент в силно конкурентната транспортна индустрия. Обещанието е, че клиентите на Scania винаги ще могат да изпълняват работата си по най-сигурния и рентабилен начин, независимо от индустрията и сферата на приложение.
"Това несъмнено е най-голямата инвестиция в 125-годишната история на Scania”, заявява Хенрик Хенриксон, президент и изпълнителен директор на Scania. "Днес ние представяме не само ново поколение камиони, но също така и уникален и гениален набор от устойчиви решения под формата на продукти и услуги, които Scania първа може да предостави преди всички в индустрията – и мисля, че мога уверено да твърдя това. Ние се концентрираме твърдо върху основната си задача: да предоставим на нашите клиенти необходимите инструменти за постигане на рентабилност в единствения бизнес, който действително означава нещо за тях, а именно техния собствен”.
Новото поколение камиони Scania е резултат от десетгодишни разработки. То представлява най-новите постижения в автомобилната технология за тежкотоварни камиони. Заедно със свързаните услуги, Scania може да предложи на всички видове превозвачи най-големи икономии в общ план.
Производството на новите камиони започва незабавно в завода на Scania в Сьодертеле. Първоначално акцентът ще бъде върху превозни средства и услуги за транспортиране на дълги разстояния, като постепенно ще се покрият и други пазарни сегменти, чрез преустрояване на повече заводи Scania и поява на допълнителни възможности.
"Зад това представяне се крие огромно количество развойна дейност на нашите инженери”, подчертава Хенрик Хенриксон, президент и изпълнителен директор на Scania. "Най-забелязващи се, разбира се, са новите кабини, но истинската иновация е, че сега ние въвеждаме нови технологии, услуги и визии, които ще помогнат на нашите клиенти да получат цялостна представа както за техните разходи, така и за техните приходи. Нашата цел е клиентите ни да могат да постигнат устойчив ръст на печалбата си, независимо от вида на бизнеса и условията, в които работят. Превозните средства на нашите клиенти винаги представляват звено от по-голямата картина; Scania съчетава това чрез качество, достъпност и поредица от физически или свързани услуги. Нашето ново портфолио от продукти и услуги придава ново значение на термина “премиум” в автомобилната индустрия”.
Новото поколение камиони Scania намаляват консумацията на гориво средно с 5%, благодарение на допълнително разработените задвижващи системи и модерни аеродинамични решения.
Scania въвежда новите си продукти на етапи, с ясен акцент върху различните клиентски сегменти и съгласно внимателно планиран график. След първите презентации в Европа, повече опции ще бъдат представени едновременно на пазари в останалата част от света. Сред подобренията, които Scania въвежда, има едно особено забележително – 5% намаление на консумацията на дизелово гориво, благодарение на фактори като подобрени задвижващи системи и по-добра аеродинамика.
Основната цел е поне 40 000 клиенти и потенциални клиенти да направят тест-драйв на новите превозни средства във връзка с пускането им на пазара и да бъдат запознати с цялото портфолио услуги на Scania, покриващо всичко от оптимизация на устойчивото развитие до финансиране, застраховка и поддръжка. Другите канали на информация са онлайн комуникацията, медиите и над 1700-те дилъри на Scania в повече от 100 страни. Представянето се състоя преди няколко днив Париж на живо пред приблизително 1500 специални гости от целия свят и пред онлайн общността.