Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Schnitzer ACS1: Горещо

08.05.2008 07:05
Туит

Попадне ли в ръцете на тунинг майстора от Аахен, всяко BMW става обект на внимание и специални грижи. След като е подложена на няколко премерени модификации, "обикновената" Първа серия Кабрио се превръща в спортен и стилен ACS1.

AC Schnitzer предлага повишение на мощността за три от двигателите на Първа серия - 135i например вече постига 360 к. с., 120d закръгля производителността си на 200 "коня", а особено нашумелият тези дни 123d вече генерира 240 конски сили. И трите изпълнения са снабдени със спортна изпускателна система тип Racing.

Усъвършенствано окачване

Под ламарините остават специалните технически решения на Schnitzer за ходовата част на автомобила, където компанията предлага цялостно преработване или само замяна на пружините. Напречна стабилизираща щанга пък отнема и последната възможност на каросерията да бъде деформирана.

По желание на клиента са доставяни 17, 18 и 19-цолови олекотени колела, чиито най-големи гуми носят формат 225/35. Аеродинамиката на кабриолета е оптимизирана с помощта нови преден спойлер и задна престилка. Салонът на Първа серия е облагороден със спортен волан, метални апликации, както и маркирани стелки.
Коментари
comments powered by Disqus