Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Altea XL срещу Renault Grand Scеnic: Размерът има значение

30.01.2007 19:01 2
2
2571811147
Туит

Да, те все още съществуват – вановете с по пет, вместо седем места. Renault Grand Scеnic XXL и Seat Altea XL се лишават от наличието на седем седалки в името на багажния обем. Сравнителен тест на дизеловите версии на двата модела.

Със своите почти 2000 литра товарен обем и близо 600 килограма товароподемност, големият брат на Renault Scеnic е не само по-голям и по-практичен, но двулитровия си dCi-мотор със 150 к. с. е дори с 10 конски сили по-мощен двулитровата TDI-версия на Seat.

За сметка на това, Altea XL блести с друг тип качества. Например всичко в него е направено по-просто и по-удобно, отколкото при френския конкурент – например задната седалка може за секунди да потъва в пода, без извършването на безкрайни и сложни процедури. А за използването на всички електронни „глезотии” не е необходимо да четете книгата с упътване за автомобила, което не може да се каже за Renault Grand Scеnic...

Освен това, френският модел изостава и по отношение на екологията – при него филтърът за сажди става сериен чак от есента, докато при „испанеца” той вече е сериен.

Altea успява да си извоюва победата с по-ниската цена и по-добрите показатели за екологичност, като по отношение на оборудването и двата модела се представят доста добре, но Renault струва значително повече. Дори и ниските разходи по поддръжката не са в състояние да изравнят съществената разлика в цените на двата автомобила. и все пак: който държи най-вече на вместимостта на вътрешното пространство, ще намери по-добрия избор в лицето на Grand Scеnic, въвъ всички останали случаи победителят в теста се нарича Altea XL.

 

Коментари

nochero
Преди една година трябваше дя направя подобен избор.Преди съм карал Рено Клио 5г и имах доста преднамерено позитивно отношение към Сценикът.Трябваше ми надеждна кола с место за трима пътници отзад и не малък багажник.Сдвете последни задачи Реното беше отлично-трисамостоятелни седалки, по-удобен багажник.Избрах Алтеата.По-добра позиция на шофйора, отлично поведение на пътя,раскошен мотор.Сега след 35000км не съжалявам.

st
e ne znam obache men lichno scenic poveche mi xaresva ;)

comments powered by Disqus