Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Ibiza SC: Испанска муха

04.06.2008 08:06
Туит

Дойде ред и на тривратото изпълнение на Ibiza да се включи в надпреварата за подобаващ дял от баницата в малкия клас.

Във визуално отношение Ibiza Sportcoupe (дължина х височина - 4030 х 1430) остава верен на "зловещата" концепция от Женева Bocanegra. Автомобилът запазва съчетаната с вдлъбнатина в страничния силует покачваща се линия на прозорците. За разлика от версията с пет врати, третата колона на SC няма извивка.

Освен познатите агрегати под предния капак на Ibiza, която използва новата платформа на VW Polo, ще работят три непредлагани досега за модела двигателя. Най-малък е 1,4-литровия дизел, който развива 80 к. с.; следват 1,9-литров самовъзпламенител (90 к. с.) и 1,6-литров (105 к. с.) бензинов мотор, комбиниран със 7-степенна DSG.

По-късно към асортимента ще се присъединят модификациите Ecomotive, FR и Cupra, от които също можем да очакваме новости по отношение на задвижването. Ibiza ще бъде произвеждан в испанския завод Моторел. Програмата за стабилност и четирите въздушни възглавници са част от стандартното обзавеждане на автомобила.
Коментари
comments powered by Disqus