Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SEAT Ibiza SC Trophy: Евтин спорт

14.06.2011 16:02
Туит

SEAT представи на шоуто Вьортерзее състезателната версия на Ibiza Cupra, която ще се използва в новия едномарков шампионат на испанците.

Състезателният SEAT Ibiza SC Trophy разчита на 1,4-литровия TSI мотор на VW групата, който работи под капака на Ibiza Cupra, като по него промени не са правени и максималната му мощност остава 180 к.с. Трансмисията е седемстепенната DSG, но предната следа е разширена с цели 170 мм отпред, задната – с 29 мм, а междуосието – с 13 мм. Естествено, окачването, чиито клиренс е намален с 40 мм, също търпи сериозни промени, като позволява и регулирането на страничния наклон.

Ibiza SC Trophy, който тежи само 1063 кг, е получил също нови 17-цолови колела и масивен заден спойлер. Таблото пък има „значително по-минималистичен дизайн в сравнение с това на серийния модел и показва единствено данните, които са необходими на пистовия пилот“.

Ibiza SC Trophy ще се използва в новия едномарков шампионат на SEAT, който ще се провежда в Испания и Италия.

Коментари
comments powered by Disqus