Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Leon Cup Racer на Wörthersee

09.05.2013 13:15
Туит

Дъщерното дружество на VW - испанският автомобилостроител Seat - използва форума VW Golf GTI 2013 във Wörthersee, за да представи новия си Seat Leon Cup Racer. Състезателният модел разполага с 330 конски сили и огромно задно крило

Спортният отдел на Seat създаде нов състезателен модел за писта на базата на Leon с четири врати. Seat Leon Cup Racer се задвижва от двулитров TFSI двигател с увеличена до 330 к.с. мощност. Турбо бензиновият двигател доставя към предните колела максимален въртящ момент от 350 Нм. Шестстепенната DSG се управлява от волана. Електронният блокаж на диференциала оптимизира разпределението на тягата.

Под ламаринената обшивка работи напълно регулируема ходова част, спортна спирачна система с шестбутални спирачни апарати и 362 мм спирачни дискове отпред. Задните дискове са 310 мм, забавянето става с четирибутални спирачни апарати. Състезателната версия ще трябва да се откаже от ABS. Размерите на гумите са 9,5 x18 цола. Разбира се, автомобилът разполага на борда с пълен набор от екипировка съгласно предписанията на ФИА и Airjack-System.

Каросерията на тежащия 1120 кг Seat Leon Cup Racer е оборудвана с много по-широки калници, нови престилки и странични прагове, перфориран капак на мотора, плосък под, както и голям фиксиран заден спойлер. Следата е еднаква отпред и отзад - 1,95 метра, общата дължина възлиза на 4,36 м.

В допълнение Seat Leon Cup Racer ще бъде предложен и в малко по-различен вариант за състезания на дълги разстояния. Тогава той ще бъде оборудван със секвенциална шестстепенна скоростна кутия със скоростен лост, механичен блокаж на диференциала и по-голям резервоар с обем 60 литра.

Seat Leon Cup Racer все още е само разработка, с която испанците искат да проверят интереса на клиентите към спортния модел. Seat Leon Cup Racer ще бъде предложен на цени, започващи от € 70 000, а вариантът за дълги разстояния е от € 95,000.

Коментари
comments powered by Disqus