Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat разширява дистрибуторската си мрежа в Европа

23.07.2007 11:07
Туит
Seat разширява дистрибуторската си мрежа в Европа

През тази година Seat планира откриването на 100 нови представителства. Изпълнителният директор на компанията Бертолд Крюгер обяви в интервю за Automotive News Europe намерението да разшири европейската дистрибуторска мрежа на фирмата на 2000 представителства до края на тази година.

Испанският производител на автомобили Seat възнамерява да открие 100 нови търговски клона в Европа. Крюгер подчерта, че целта на компанията е разширяване на фирмената структура извън приоритетните пазари Испания и Франция. Плановете на Seat включват вербуването на 41 дилъра на автомобили в страните Германия, Англия, Ирландия, Португалия и Финландия.

Изпълнителният директор изяви готовност за финансова подкрепа на търговците при изграждането на материалната база, но не пожела да се ангажира с подробности: "Размерът на субсидиите зависи от пазара и големината на представителствата."

Seat иска да постигне пазарен дял от 2,7% на европейския пазар - президентът на фирмата Ерих Шмит дори назовава целта от удвояване на продажбите до 800 000 автомобила през следващите 10 години. В момента Seat разполага с 1900 търговски представителства и отчита пазарен дял от 2,5%, което отговаря на 384 574 регистрации на автомобили от испанската марка. По данни на автомобилния съюз ACEA през 2005 година броят им е бил 375 694.

Коментари
comments powered by Disqus