Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Себ и Citroen във WRC поне до 2010 година

05.12.2008 12:11
Туит

Тим-шефът на Citroen Оливие Кеснел обяви, че рали спортът остава приоритет на френската марка поне до 2010 година и че Себастиен Льоб няма да напуска отбора.

Миналия месец Себ тества за Red Bull във Формула 1 на „Каталуня” и изпробва качествата на Peugeot 908 HDi FAP (прототипът, с който марката се състезава в „Льо Ман”) на „Пол Рикар”.

Необичайната активност на петкратният WRC  шампион по пистите в Европа, както и фактът, че неговият договор изтича през 2009 година, станаха причина за серия коментари относно неговото бъдеще и евентуалното му оттегляне от рали спорта. Преди началото на рали „Великобритания” обаче спортният директор на Citroen Оливие Кеснел заяви, че Себ остава във WRC.

„На първо място Себастиен е пилот на Citroen поне до 2009 година”, обяснява Кеснел. „През 2009 г. обаче световният шампионат ще включва само 12 старта, ето защо Себастиен има желание да продължи тестовете си в маратонските състезания. Ще го направи с Peugeot и само с Peugeot, но остава пилот на Citroen. Себ ще продължи да кара прототипи, но не и на състезания. Вече преговаряме с него за сезон 2010, което означава, че приоритетът му на този етап е рали спортът.”

Кеснел потвърди, че преговорите за бъдещето на Citroen в световния шампионат продължават. „ Рали спортът е приоритет и на Citroen поне до 2010 година”, коментира наследникът на Ги Фреклен.

Междувременно лошите атмосферни условия в Уелс станаха причина за отмяна на първия етап от рали „Великобритания” и драстично редуциране на маршрута в петъчния ден от надпреварата.

Коментари
comments powered by Disqus