Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Себастиен Ожие: По стъпките на Себ

06.03.2008 16:03
Туит

Победителят в Junior категорията на рали „Мексико” Себастиен Ожие, сподели, че се придържа изключително към стила на пилотиране на своя идол Себастиен Льоб.

Дебют и победа  

24-годишният французин, който дебютира на рали „Мексико”, завърши девети в генералното класиране и на минута и половина пред втория Ян Мьолдер в J-WRC.

„Още когато започнах да се занимавам с рали, наблюдавах изключително внимателно Себ. Разработих система за записки, която е много сходна с неговата, и по всичко личи, че функционира добре”, разказва Ожие. „Но това бе най-дългото рали, в което съм участвал досега, и ми беше изключително тежко. Трудното обаче едва предстои – сега трябва да защитавам лидерската си позиция.”

Ожие тества за първи път Citroen C2 Super 1600 два дни преди старта на рали „Мексико”, първи кръг в J-WRC. Въпреки това младокът нямаше никакви проблеми по време на цялото състезание. Най-сериозният инцидент за него бе спуканата гума в петък.

Случайно съвпадение или знак на съдбата 

Според мнозина Ожие има потенциал да участва и на по-високи ниво – във WRC, но все още няма остатъчно опит. Поради тази причина тази година ще кара с пълна програма от шест старта в Junior сериите, осигурена му от Citroen Sport и френската федерация по автомобилен спорт (FFSA). Интересен факт е, че единственият друг пилот, получил директна подкрепа от FFSA, е Себастиен Льоб. Световният шампион дебютира във WRC на рали „Корсика” през 2000 г. с Toyota Corolla благодарение именно на FFSA.

„Ние имаме много общи характеристики, не само имената”, обяснява Льоб за приликите си с младия колега. „Той също идва от семейство, което няма традиции в рали спорта и няма неограничени финансови възможности, двамата спечелихме стипендията на FFSA, а и двамата сме механици по професия. Направи възможно най-доброто в Мексико”, хвали Себ своя „наследник”.

Целта е едиствено титлата 

FFSA постави като цел пред Ожие титлата в J-WRC. Това е необходимият минимум, за да направи крачката към автомобил клас А8 (WRC) догодина.

„Програмата ми е дългосрочна, но ще продължи единствено, ако се представям добре”, коментира 24-годишният французин. „Мисля, че е по силите ми да спечеля титлата тази година, но все още имам много да уча. За мой късмет ще ми съдейства не кой да е, а самият Себ.”

Следващият старт, в който ще участва Ожие, е рали Йордания (24-27 април).

Коментари
comments powered by Disqus