Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Secma F 16: Машина за удоволствия

23.04.2009 13:37
Туит

Нарича се Secma F 16, дизайнът му е пуристки, а ценовата категория е като за свят във финансова криза.

Secma F 16 може да се определи като машина за удоволствия, макар човек да не получава особено много за парите си (цената ще бъде под 18 000 евро): четири колела, малко каросерия, две седалки плюс двигател. Този минимализъм или ако щете пуризъм позволява масата на роудстъра да бъде свалена до 560 кг. В съчетание с 1,6-литровия двигател на Renault Mégane с 16 клапана, който развива 105 к. с. и 148 Нм въртящ момент, Secma F 16 предлага на любителите на адреналина съотношение между мощност и маса 5,3 кг/к. с.

Двигателната сила се предава с помощта петстепенна механична скоростна кутия, също произведена от Renault, на задните задвижващи колела. Ако бъде управляван умело, роудстърът може да ускори от 0 до 100 км/ч за 5,9 сек. Максималната му скорост е 180 км/ч.

Secma F 16 е обут с различни по размер гуми

Според френските инженери въпреки своята отлична динамика бъгито не харчи повече от 6,5 л/100 км, а СО2 в отработилите газове е в рамките на 155 кг/км. Резервоарът побира 24 литра и позволява преходи от порядъка на 370 км.

Размерите на Secma F 16 са дължина 2,70 м, ширина 1,76 и само 1,10 височина. Каросерията е монтирана върху тръбно шаси, окачването е независимо, спирачките отпред и отзад са дискови. Отпред джантите са 15-цолови с гуми 195/50, а отзад 16-цолови с гуми 225/445. Междуосието на F 16 е два метра, просветът – 15 см.

Каросерията на Secma F 16 е пластмасова и няма покрив

Каросерията, която обгръща като любовница шасито, е изработена от полиетиленови елементи. Предните колела могат свободно да се наслаждават на насрещния вятър и са покрити само със завиващи с тях малки калници. Лицето на роудстъра е широко усмихнато, предните светлини са трикомпонентни. В задната част двигателят на Renault e полуоткрит, като над него дефилира напречно разположения ауспух. Пред задните калници са разположени въздуховоди. Пътниците сядат на ергономични кожени седалки, но от стихиите ги пази само солиден ролбар.

Коментари
comments powered by Disqus