Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седанът Hyundai Aslan е топ версия на Grandeur

05.11.2014 14:32
Туит

Началната цена е 39,9 милиони вона или близо 30 хил. евро

Аслан означава лъв в тюркските езици, както и име на персонаж в Хрониките на Нарния, създател и защитник на кралството Нарния. Именно така, Aslan се нарича луксозният седан на Hyundai в Е сегмента, който през май бе показан като прототип под името AG. Тогава автомобилът с предно предаване украсяваше щанда на марката без интериор. Сега вече всичко е напълно разкрито.

Новият модел е построен на основата на седана Grandeur. И двата автомобила имат еднакви размери на колесната база (2845) и идентична широчина (1860 мм). Но Aslan е по-луксозен и богато оборудван. Той е по-дълъг - 4970 мм при 4920 мм на Grandeur.

Двигателната гама на Aslan започва оттам, където приключва при Grandeur: базов за „Лъва” е шестцилиндровият 3,0 GDI (270 к.с., 310 Нм). Достъпен е и двигател V6 3,3 GDI (294 к.с., 346 Нм). И двата мотора са куплирани с шестстепенна автоматична трансмисия, допълнително с пера под кормилото за ръчен режим и три автоматични програми (Normal, Eco, Sport). Доколкото южнокорейската компания определя Aslan като конкурент на Audi A6 и другите немски премиум модели, то седанът Aslan с четири врати не е просто Grandeur с променен дизайн. Съществено е подобрена шумоизолацията, в частност, страничните прозорци са с двойни стъкла.

Базовото оборудване включва кожени седалки, дървени апликации в салона и на вратите, адаптивен круиз контрол, електронна ръчна спирачка с функция за автоматично задържане, система за предупреждение за сблъсък и напускане на пътното платно, наблюдение на слепите зони, девет въздушни възглавници и активен капак, адаптивно окачване, система за стабилизация и контрол на налягането в гумите, климатроник, подогряване на кормилото, ксенонови светлини, фарове против мъгла, навигация, премиум аудиосистема с 12 колони, прожекционен дисплей на предното стъкло и камера за задно виждане.

На местния пазар Aslan ще се появи още през този месец. Началната цена е  39,9 милиони вона или близо 30 хил. евро. Производителят предвижда да реализира до края на годината 6000 автомобила от модела и  22 000 броя през 2015 г. И това е напълно възможно – количеството на поръчките за новия модел - до момента надвишават 2500. За възможността моделът да се прояви извън пределите на Корея за момента не се говори нищо. Но като се отчита родствената връзка с Grandeur и фактът, че Aslan ще замени неговата топ версия, появата на „Лъва на други пазари е много възможна или пък Grandeur да продължи да се развива.

Коментари
comments powered by Disqus