Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седем предавки за новата DSG на Volkswagen

29.05.2007 13:05
Туит
Седем предавки за новата DSG на Volkswagen

Volkswagen представи най-новата разработка на предавателната кутия DSG. Седемстепенната скоростна система, обозначена с кодовото наименование DQ200, използва два сухи триещи съединителя за разлика от шестепенния си предшественик, като по този начин гарантира по-висока производителност.

Volkswagen представи най-новата разработка на предавателната кутия DSG. Седемстепенната скоростна система, обозначена с кодовото наименование DQ200, използва два сухи триещи съединителя за разлика от шестепенния си предшественик, като по този начин гарантира по-висока производителност.

Шестстепенната DSG, представена през 2003 година, разчита на двойка съединители в маслена баня. При новата седемстепенна предавателна кутия технологията, по която са произведени сухите съединители, позволява намалени изисквания относно охлаждането и по-висока ефективност.

За първи път DSG трансмисията ще бъде разположена напречно, което е възможно благодарение на редуцираните габарити. Дължината на предавателната кутия е 369 милиметра, а масата (включително и маховика) – 79 килограма. Ограничените пропорции позволяват интегрирането и в цялата моделна гама от Polo до Passat. На този етап е възможно куплиране с агрегат, чиято максимална мощност достига до 170 конски сили и 250 Нм.

С включването на седем скорости инженерният екип на Volkswagen е намалил предавателното число на първа, като по този начин е оптимизирал ускорението от място. Аналогичният прийом, но в насока повишаване, е използван и за седма, което означава по-висока икономичност и ниво на комфорт.

Обемът на маслото в скоростната кутия е редуциран с цели 75%. Потокът е разделен на две, като за разлика от класическата механична скоростна кутия, първият се използва за охлаждане и смазване на зъбните колела, а втория – за актуаторите. Тъй като съединителят не изисква допълнително охлаждане, необходимите седем литра за предходната DSG са ограничени до уникалните 1,7 литра.

Производството на високоефективната предавателна кутия ще стартира в края на настоящата година.

Междувременно немският концерн представи и новия четирицилиндров TSI агрегат с работен обем от 1,4 литра. Максималната му мощност от 90 кВт (122 к. с.) е на разположение на водача в диапазона от 5000 до 6400 об./мин, а въртящият момент от 200 Нм – в границата между 1500 и 3500 об./мин. Подобренията по отношение на динамичните показатели на двигателя обаче не се конфронтират с отделяните вредни емисии, а напротив. Новият TSI намалява разхода на гориво приблизително с 6 процента (основно благодарение на големия диапазон, в който максималният въртящ момент е налице и по-дългите предавки на скоростната кутия, с която е куплиран).

1,4 TSI ще се използва във всички модели до Passat.

Коментари
comments powered by Disqus