Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седем за Red Bull

26.01.2007 15:01
Туит

Red Bull Racing стана седмият отбор във Формула 1, който представи своя претендент за титлата през сезон 2007. RB3 не бе удостоен с пищните церемонии, които бяха присъщи за McLaren, но предизвика сериозен интерес поради факта, че негов дизайнер е бившият специалист на “Сребърните стрели” Ейдриън Нюи.

“През последното десетилетие технологиите във Формула 1 се промениха значително. Съвсем прост пример в тази насока е моят опит в McLaren. Присъединих се към отбора на 1 август 1997 г. и още през февруари 1998 г. бяхме готови с новия болид. Ситуацията бе коренно различна в Red Bull. През февруари 2006 г. станах член на екипа, а реализацията на RB3 се случи едва през 2007 г. Това е показателно за нарасналата нужда от сериозни проучвания.”

“Новият болид на Red Bull “влезе” в аеродинамичния тунел едва през юни месец, което бе сериозно закъснение спрямо нашите първоначални планове. Поради тази причина натоварването върху целия екип нарасна немиоверно, за да успеем да се вмъкнем в крайните срокове за конструиране на основните компоненти по болида като монокока и скоростната кутия. Това няма нищо общо с неяснотата относно бъдещия двигател, който щеше да застане под капака на RB3. Повечето агрегати във Формула 1 са сходни по отношение на монтажа, което дава свобода на дизайнерския екип. Още един ключов момент в разработката на модела бе фактът, че екипът имаше за задача да сътвори нещо качествено различно, което досега не се бе случвало в Red Bull.”, бе описанието на британеца за трудностите, които са произлезли в процеса на работа.

Цялостната конструкция на RB3 е съобразена с изискванията, които ще наложи промяната в доставчика на гуми, коментира Нюи. Темата Bridgestone-Michelin бе засегната по време на презентациите на всички отбори, които през 2006 г. се сътезаваха с продуктите на френския производител и Red Bull също не наруши традицията. Бритаснкият дизайнер не отрече факта, че в някои отношения RB3 споделя концепциите на McLaren: “Без съмнение част от компонентите на RB3 са типично “McLaren-ски” и в известен смисъл те представляват продължение на усилията, които вложих по време на престоя си там.”. Разбира се това не изключва нововъведенията. “Естествено присъстват и характерните за Red Bull идеи, но и качествено новите разработки.”

Марк Уебър, който през миналата година се състезаваше с екипа на Williams, е новото попълнение в редиците на отбора. Той ще си партнира с ветеранът във Формула 1 Дейвид Култард, който започва трети сезон в Red Bull. През 2006-а тимът се класира на седма позиция в генералното класиране при конструкторите, като най-голямото постижение бе третото място на Култард за Гран При на Монако.

Босът на компанията за енергийни напитки Дитрих Матешитц бе оптимистичен относно представянето на отбора през настоящата година. “Ще се борим за няколко подиума, като крайната цел ще бъде петото място в класирането при конструкторите.” Надъхано начало, но къде ли ще му излезе краят?

по материали на Red Bull Racing

Коментари
comments powered by Disqus