Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сеита Канаи ще оглави Mazda на 25 юни 2014

09.06.2014 14:49
Туит
Сеита Канаи ще оглави Mazda на 25 юни  2014

Новият президент на компанията разкрива пътя към премиум сегмента

От 25 юни Mazda Motor Corporation има нов президент. Такаши Яманучи, направил в Mazda 47-годишна кариера и стигнал до висшите постове през 2008 г., излиза в пенсия. Вместо Яманучи, който сега е на 69 години, на кормилото на корпорацията застава Сеита Канаи. Той е на 62 години, 40 от тях е отдал на Mazda. Той е бил вицепрезидент и помощник на президента на фирмата по надзора на качеството, оглавявал е подразделението Mazda Engineering & Technology, бил е управляващ директор по изследванията и и развитието. Като цяло, Канаи не е функционер и търговец, като неговия предшественик Яманучи, а технически специалист с широка компетентност. След като медиите разбраха, че той ще направи официално изявление при стъпването си в длъжност, журналистите зададоха на бъдещия президент няколко въпроса, а от отговорите на Канаи става ясно, че той има ясно виждане за марката Mazda в перспектива.

Сеита Канаи заяви, че в по-голяма степен кросоувърът Mazda CX-9 и по-малко Mazda2 няма да фигурират в моделната гама на компанията. В същото време той сложи край на разговорите за микро автомобила Mazda1. Той се пошегува, че подобна мисъл за малък модел може да се появи в главите на младите сътрудници на компанията. Но такива планове няма. Причината е  банална: Mazda няма да навлиза в сегмент A, защото няма шанс за успех там.
Всъщност публиката не без основание очакваше Mazda1. През октомври 2008 г. бе показан концептът Kiyora и на него гледаха като на бъдещия представител на марката н сегмент А.

Вместо това Канаи потвърди производството на кросоувъра, който ще стои една стъпало под Mazda CX-5. Според неговите думи появата на модела Mazda CX-3, построен на платформата на Mazda2, е  „повече от възможна” В интервю за австралийска медия става ясно, че премиерата на Маzda CX-3, както и дебютът на четвъртото поколение на роудстъра Mazda MX-5, ще се състоят още през тази година.

Дали Mazda ще се появи в премиум сегмента? Новият шеф на компанията признава, че много му се иска нещата да вървят в тази посока, но да бъде създаден отделен бранд, каквито се явяват Lexus и Infiniti, компанията няма да прави. „Честно казано, това вече сме го правили и не се получи много удачно. Нашият луксозен бранд Eunos бе ликвидиран в края на 90-те. Една от причините защо не постигнахме успех тогава беше нашата технологична изостаналост. Към това трябва да добавим, че нямахме достатъчно опитни хора, пари и други ресурси” , заяви Сеита Канаи. Той счита, че днес пътят към премиум сегмента минава през постепенно повишаване на качеството до максимално високо нови, вследствие на което ще има ръст на цените, а след това... „Mazda не може да решава доколко висококачествена е станала неговата продукция. Ние създаваме автомобили, които са много близки до премиум автомобилите, но това ще решават нашите клиенти”, подчерта новият президент на компанията.

Коментари
comments powered by Disqus