Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Семейното MINI с пет врати идва през 2014

28.03.2014 10:08
Туит

Следващото поколение ще обогати палитрата на култовия малък автомобил с нова версия с пет врати.

Първите прототипи бяха уловени по време на тестовия пробег.

МINI налага успешно на пазара ретро визията, макар и с недостатъка, който той не успя да отстрани досега: а имено твърде малкото пространство в интериора, факт, който спира американските клиенти. С новото поколение MINI, което беше представено през 2013 г.,британците искат да поправят този недостатък. Наред с добре познатите автомобили с три врати, ще има и версия с почти 5см удължено междуосие, леко повдигнат покрив и две задни врати.

Задните врати на автомобила с пет врати са тесни 

Както и при по-големия Countryman, двата задни портала традиционно са закрепени на B-колоната. По този начин предните врати малко са скъсени, а задните врати, както добре се вижда от снимките на прототипа, изглеждат сравнително тесни. От разширеното междуосието най-много ще бъде облагодетелствана зоната на краката в задната част, при предните седалки нищо няма да се промени.
Така, цялата предна и задна част трябва да съответстват на автомобила с трите врати. Както се вижда от различните конфигурации на ауспусите на уловения прототип, дори и моделът с петте врати вероятно ще се предлага с цялата гама двигатели на автомобила с три врати. При обсъждане името на MINI с пет врати, отново се спряга наименованието Traveller – въпреки че MINI не притежава правата на това име.

Коментари
comments powered by Disqus