Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Senner Audi RS5: Животинско

20.12.2010 10:11
Туит

Немският тунер Senner представи поредния си впечатляващ пакет за автомобил на Audi. Този път жертата е върховият RS5, а резултатът е 506 к.с.

Силовият пакет за 4,3-литровия V8 FSI включва контролирана с клапан изпускателна система от неръждаема стомана и мониторинг на нулевото налягане, в резултат на което максималната мощност достига впечатляващите 506 к.с. при заводски 450. Прогресът при въртящия момент е от 430 на 478 Нм, а в спринта от 0 до 100 км/ч – от 4,6 към 4,2 секунди.

Ограничителят на скоростта вече е фиксиран на 280 км/ч, но след намесата на Senner RS5 би трябвало да се справи без проблеми с прехвърлянето на граничните 300 км/ч, при положение обаче че моделът е оборудван със съответните за това гуми.

Силата има нужда от контрол, а за него отговарят новото койловър окачване B16 PSS10 на Bilstein и 20-цоловите колела с гуми Vredestein Ultrac Sessanta (255/30R20 и 295/25R20). Оптичните промени се изчерпват до новата радиаторна решетка, черните лайстни на прозорците и карбоновите корпуси на огледалата. От композитния материал са изработени и част от панелите в салона, който е облицован с нова естествена кожа.

Цената на крайния модел е 113 900 евро. Собствениците на серийния RS5 могат да направят съответните модификация за 18 900 евро.

Коментари
comments powered by Disqus