Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Senner Tuning Power TT: ТТ RS с послепис

25.11.2010 14:16
Туит

Петцилиндровият 2.5 TFSI на Audi генерира в стандартната си версия 340 к.с., но дава широко поле на изява за почти всяка тунинг компания. При Senner Tuning резултатът е 430 к.с.

Тази седмица Audi представи новия RS3 Sportback, който също разчита на 2,5-литровия TFSI. Очакваше се спортният модел на Инголщатци да получи по-мощна версия на петцилиндровия мотор от тази при TT RS, но в крайна сметка инженерите на компанията са решили да не променят успешната формула. И това едва ли е изненада, тъй като налягането в турбото на този мотор достига 1,2 бара в заводската си версия и евентуална корекция в посока увеличаването му може да се отрази негативно върху надеждността.

Дали специалистите в Senner Tuning са поели по този път, препрограмирайки софтуера на петцилиндровия двигател, не става ясно от официалния пресрилийз, но е факт, че са увеличили максималната мощност с повече от 25%. За това съдействат и новият спортен филтър, комбиниран с високоефективната изпускателна система с два овални накрайника.

Роудстърът на Audi се е сдобил и с нов бодикит, като корпусите на огледалата и задното крило са изработени от карбон. Композитният материал присъства и в салона по цялото арматурно табло, волана, централната конзола и вратите. Визуалните промени се допълват от 20-цоловите колела Varianza T1S (255/30), които от своя страна контактуват с пътя посредством окачването с намален просвет.

Коментари
comments powered by Disqus