Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сепанг: Ден втори

28.03.2007 20:03
Туит

Кими Райконен постигна най-бърза обиколка по време на втория ден от тестовата програма на пистата “Сепанг”. Пилотът на Ferrari закова хронометрите на 1:35.268, което е близо с 9 десети по-добро постижение от резултата на Кубица, който вчера изведе BMW в челото на класирането.

Финландецът не бе доволен от тропическата жега по време на тестовете, но заяви, че тя няма да го спре в битката за втора поредна победа. Дали обаче FIA няма да укроти устрема на Кими, след като въведе новите изисквания по отношение на техническия преглед на болидите във Формула 1?

Алекс Вурц отново демонстрира отличните качества на FW29. Опитният пилот на Williams Toyota завъртя цели 108 обиколки и постигна втори резултат за деня. Red Bull и Toyota също имат право на известна доза оптимизъм след множеството проблеми по време на предсезонната подготовка. Дейвид Култард намери място в тройката, а Ралф Шумахер остана четвърти само на една стотна зад пилота на “газирания” тим.

Роберт Кубица, който вчера демонстрира с най-бърза обиколка отличния потенциал на F1.07, днес остана едва пети. Въпреки това екипът на BMW бе изключително доволен от постигнатите резултати, тъй като работи активно върху настройките, които изискват двете разновидности на Bridgestone Potenza, върху корекциите по охладителната и електронната система, както и над стартовите симулации.

Люис Хамилтън пое днес тестовите задължения, които вчера бяха делегирани на Педро де ла Роса, но отново остави MP4-22 извън първата тройка. Аналогична бе ситуацията и при другия дебютант Хейки Ковалайнен, който така и не успя да измъкне Renault от посредствените резултати, които демонстрира през този месец.

Във втората половина на неофициалното класиране нямаше изненади. Honda се върна там, където се подвизаваше по време на предсезонната подготовка, а пилотите на Toro Rosso отново не успяха да се отлепят от дъното на таблицата.

Екипът на Super Aguri бе център на вниманието през втория ден от тестовете на “Сепанг”, но не заради развихрилите се спорове относно клиентските шасита или изненадващо добрите резултати, а във връзка с концепциите за маркиране на опшън гумите, които Bridgestone изпробва в Малайзия. Днес японската компания тества варианта, при който единият жлеб на Potenza е боядисан в бяло. След множеството опити тази стратегия изглежда най-удачна, но нищо чудно Bridgestone да ни изненада с поредното нововъведение на старта в Малайзия.

Сепанг - 28 март

1. К. Райконен Ferrari F2007 1:35.268 - 55 об.
2. А. Вурц Williams Toyota FW29 1:35.702 - 108
3. Д. Култард Red Bull Renault RB3 1:35.712 - 82
4. Р. Шумахер Toyota TF107 1:35.751 - 79
5. Р. Кубица BMW Sauber F1.07 1:35.887 - 108
6. Л. Хамилтън McLaren Mercedes MP4-22 1:36.115 - 65
7. Т. Сато Super Aguri Honda SA07 1:36.306 - 63
8. Р. Барикело Honda RA107 1:36.563 - 36
9. Х. Ковалайнен Renault R27 1:36.578 - 81
10. Дж. Бътън Honda RA107 1:36.617 - 24
11. А. Дейвидсън Super Aguri Honda SA07 1:37.876 - 36
12. С. Спийд Toro Rosso Ferrari STR2 1:37.910 - 36
13. В. Лиуци Toro Rosso Ferrari STR2 1:37.971 - 27

Коментари
comments powered by Disqus