Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Серийните Subaru BRZ и Toyota FT-86 ще дебютират в Токио

19.10.2011 17:27
Туит

Дългоочаваният дебют на серийните Toyota FT-86 и Subaru BRZ ще се състои по време на автомобилния салон в Токио идния месец. Двете купета, които японските компании развиваха съвместно през последните няколко години, ще атакуват пазара в Европа през лятото на следващата година.

Както FT-86 (не е сигурно дали серийният модел ще запази името на прототипа), така и BRZ ще използват четирицилиндров боксер, разработен от Subaru и комбиниран с шестстепенна механична трансмисия (автоматичната ще бъде опция). Максималната мощност при BRZ обаче ще бъде малко под 300 к.с., докато при FT-86 се очаква тя да е в границите на 200.

От Subaru са категорични, че няма да има версия с принудително пълнене, както и кабриолет. За сметка на това обаче окачването и като цяло поведението на новото купе ще бъде значително по-добро от това на аналогичните ценови предложения.

Диференциалът с ограничено приплъзване ще се предлага и за двата модела. Системата за електронна стабилност пък ще бъде настроена така, че да позволява известни волности от страна на водача.

На практика BRZ и FT-86 ще са абсолютно идентични, като разликите между тях ще се ограничат до радиаторната решетка, колелата и някои дребни детайли.

Коментари
comments powered by Disqus