Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Серийният Lamborghini Urus е много близо до концепта

14.07.2015 10:52
Туит

Новият автомобил ще се появи през 2018 г. Основните пазари ще бъдат Китай, Русия, САЩ и Великобритания

В края на пролетта шефовете на Volkswagen Group най-накрая одобриха плана за серийно производство на кросоувъра Lamborghini Urus. Наскоро добре информирани източници разкриха още подробности. По-специално, те казаха, че обликът на автомобила е много близо до концепта, представен през 2012 г. Прекрояване от нулата, както е в случая с родствения всъдеход Bentley Bentayga, няма да има.

Предшественикът на име LM002 бе проектиран с акцент върху офроуд качествата му. А основният фокус върху модела Urus е поведението на пътя.

Освен тава Стефан Винкелман, президент на Automobili Lamborghini, в интервю каза, че Urus може да стане първият сериен модел на марката с турбодвигател и хибридна задвижваща система със зареждане от мрежата. В същото време той подчерта, че компанията разчита изцяло на атмосферни двигатели и само на тях. Всичко останало е просто тема за дискусия в бъдеще време.

Миналата година компанията продаде рекордните 2530 автомобила (19% повече, отколкото през 2013 г.). За по-нататъшното увеличаване на продажбите двата съществуващи модела не са достатъчни. На снимката е  един актуален положителен пример за специална серия: Aventador LP 700-4 Pirelli Edition. Основната разлика са двата цвята боя. Мотово-черният цвят на покрива в съчетание с един от шестте цвята в останалата част на каросерията. Със същия дизайн може да бъде поръчан и роудстър.

Винкелман обясни защо концернът се колебаеше да даде зелена светлина пред серийното производство на Urus и защо бяха необходими още три години, за да бъде изпратен на поточната линия. Всичко зависи от възможностите на компанията. В частност, компанията ще увеличи персонала си от 1200 до 1700 души. И тъй като решението за производството на Urus е в собствения завод в Сант'Агата Болонезе, той ще трябва да бъде разширен от 80 000 на 150 000 кв. м, за което ще бъдат похарчени стотици милиони евро. Производственият капацитет ще бъде удвоен, като планът за производство на Urus е 3000 автомобила годишно. А на въпроса дали Lamborghini не иска да създаде по-малък кросоувър, например като Porsche Macan, шефът на компанията отговори уклончиво, че първо трябва да стартира Urus, а после щели да мислят.

Коментари
comments powered by Disqus