Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Серийният Lincoln Continental ще се появи в Детройт

21.12.2015 11:07
Туит

Автомобилът ще смени модела MKS, който е на пазара от 2007 г.

Освен промяната на името на седана, ще бъде сменено и мястото на производство: вместо в Чикаго сглобяването на модела  ще се извършва в град Флет Рок, Мичиган.

За това, че концептът Lincoln Continental вече ще има серийна версия свидетелства тестовият прототип, забелязан по време на пътни изпитания, скоро след като беше представен през април на салона Ню Йорк. Но тогава той беше със силно камуфлирана каросерия и беше невъзможно да се видят детайлите. Преди няколко дни автомобилът се появи на тестове с минимална маскировка. Оказва се, че тази Continental видимо има много повече общи неща с концепта, отколкото можеше да се очаква. Производителят вече не крие силуета на каросерията на модела, както и линиите на покрива и прозорците.

Серийната версия се откроява с броните като при демонстрационния прототип и оптиката (която отпред и отзад е много близка до концептуалния). Стоп светлините преди светеха в червено само при включване, а при изключено положение - сребристи. Сега техният дизайн е по-традиционен. Радиаторната решетка не е претърпяла никакви промени. На прототипа все още тя е без хром, но това не означава нищо.

Леко са опростени накрайниците на изпускателната система. Има и една приятна изненада: елегантни дръжки на вратите, също като при концепта  се намират почти до линията на перваза на прозореца. Екзотично решение.

Според неофициални данни серийният Continental е базиран на платформата от Ford с предно задвижване CD4. Като опция ще се предлага  и задвижване на четирите колела. Вече е известен и базовият мотор - нов бензинов двигател V6 3.0T с мощност 400-конски сили, който дебютира на обновения седан MKZ през ноември. Не е изключено и появата на други задвижващи агрегати в бъдеще. Въпреки това представител на компанията заяви наскоро, че ако все пак бъде създадена хибридна версия на модела, това няма да се случи много скоро. Всички подробности ще станат известни на автомобилното изложение в Детройт през януари, когато американците ще представят новия модел.

Коментари
comments powered by Disqus