Неофициално се твърди, че цената ще бъде много повече от един милион долара
Американската компания Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) най-накрая доведе до сериен вариант на суперавтомобила SCG 003S. Световната премиера е насрочена за пролетта на 2017 г. - купето ще се появи пред публика по време на автомобилното изложение в Женева. Сглобяването ще се извършва от италианската фирма Manifattura Automobili Torino. Началото на производството е планирано за лятото на 2017.
Досега американците не назоват точната цена на своето творение. Неофициално се твърди, че тя ще бъде много повече от един милион долара.
В сравнение с представените предишните прототипи на суперавтомобила сега се забелязват някои незначителни промени в дизайна (например в оптиката).
В автомобила е монтиран V8 двигател с турбокомпресор с работен обем 4,4 литра, генериращ 760 к.с. и 800 Нм. Точна информация за мотора все още няма, но най-вероятно този агрегат е построен на базата на осемцилиндровия двигател от подразделението BMW M. Ускорението от нула до сто на SCG 003S отнема по-малко от три секунди, а максималната скорост е 350 км/ч (окончателните подробности могат да станат ясни през пролетта). Едно от най-големите предимства на модела конструкторите виждат в аеродинамиката.
Ако се съди по най-новите изображения, дизайнерите са коригирали оформлението на изпускателните тръби, както и вентилационните решетки над моторния отсек. Но окончателния вариант ще видим на живо в Женева през пролетта.
Карбоновият суперавтомобил ще бъде сглобяван ръчно по поръчка на клиенти, от SCG обещават да предложат много възможности за персонализиране на модела както по отношение на дизайна на автомобила, така и за двигателите, дори и настройките. Известно е, че в програмата на кампанията има пистов вариант а SCG 003C и смесен модел пистови пътен вариант - SCG 003CS. Купето SCG 003 ще участва в редица състезания. "Това е кулминацията на една стара мечта. И накрая можем да видим как нашият страхотен състезателен автомобил се ражда в пътно изпълнение ", каза основателят на компанията Джеймс Гликенхаус.