Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сезон 2008: Забрана на тракшън контрол системите

02.04.2007 10:04
Туит

От 2008 година тракшън контролът във Формула 1 ще бъде забранен. Решението на FIA, което бе взето на 28 март, е подкрепено от всички отбори в най-комерсиалната автомобилна надпревара.

След промените точка 9.3 от правилника гласи: “Забранява се оборудването на автомобила със система или устройство, които да предотвратяват превъртането на задвижващите колела или да компенсират прекомерното подаване на газ от страна на пилота. Всяко устройство или система, които предупреждават състезателя за превъртане на задвижващите колела, няма да бъде позволено.”

Дискусионната система за тракшън контрол бе забранена за първи път през 1994 година, като промяната целеше да се толерират уменията на пилота, а не технологичните решения. През 2001-ва обаче отново бе разрешена, тъй като FIA не можеше да контролира използването й.

През 2008 година отборите във Формула 1 ще бъдат задължени да използват унифицирана електронна системи за контрол на работата на двигателя, което ще позволи на FIA да следи изкъсо за злоупотреби относно наново наложената забрана.

На 28 март Международната автомобилна федерация прие и някои допълните корекции относно регулациите за сезон 2008. Широчината на болида ще бъде ограничена до 1800 мм спрямо предишните 2000 мм. Забраната за съществени промени по двигателя остава, но списъкът на компоненти, които могат да бъдат модифицирани, се разширява. Предположенията за редуциране на теглото на автомобилите от 605 на 550 килограма и за връщане на сликовете във Формула 1 не се оправдаха.

Коментари
comments powered by Disqus