Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шеф дизиайнерът на Renault готви концептуален автомобил

27.10.2014 15:56
Туит
Шеф дизиайнерът на Renault готви концептуален автомобил

Прототипът ще очертае бъдещите посоки на дизайна за компанията

Лауренс ван ден Акер планира да покаже нов концептуален автомобил през 2016 г., който ще очертае бъдещите посоки на дизайна за компанията.

Шеф дизайнерът на Renault очаква прототипът да бъде толкова влиятелен върху бъдещото на компанията, както през 2010 г. стана с електрическото купе DeZir.

DeZir определи посоката на дизайна на компанията за два бестселъра през последните години - Clio и Captur.

Ван ден Акер заяви, че външният вид на автомобила все още не може да бъде разкрит, но междувременно можем да подразберем дизайнерските търсения чрез новия Mégane, и по-важно – в SUV варианта на Mégane.

В същото време той посочи като пример хибридната концепция Eolab, показана наскоро на салона в Париж – френска икономична кола, спонсорирана от правителството и може би това е основата на бъдещия Clio
 
„Можете да карате този автомобил," подчерта той. "Той е създаден от огромния опит на голям екип от инженери и вече работи, въпреки че задната следа е със100 мм по-тясна поради аеродинамични причини. Това е автомобил, който можем да произвеждаме от 2018 г.”, разкри той.

„Всички тези иновации – аеродинамични решения, врати от карбон, магнезиев покрив и много повече - може да приложим на практика още  сега. Но ние се нуждаем от време, за да се подготвим за серийно производство”, допълни той.

Коментари
comments powered by Disqus