Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Audi очерта бъдещите граници на моделната гама

30.04.2014 15:20
Туит
Шефът на Audi очерта бъдещите граници на моделната гама

Volkswagen up! с четири пръстена на решетката няма да има

Компанията Audi има намерение да разшири моделната си гама от 49 на 60 автомобила и да увеличи годишния обем на продажбите до два милиона коли през 2020 г. Британското списание Car научи от ръководителя на фурмата Руперт Щадлер кой модел в арсенала  на Audi ще се окаже най-голям и кой най-малък. Става ясно, че Volkswagen up! с четири пръстена на решетката няма да има, а най-малкият ще остане хечбека A1. Затова пък кросоувърът Q7 ще отстъпи званието „най-голям” на високопроходимия Q9.
„Нямаме нужда от автомобил по-малък от Audi А1. Ние сме напълно доволни от това как се продава този компактен модел. Неговите годишни продажби са 120 000 единици и печалбите са много добри, заяви Щадлер. – От друга страна, искаме да разширим гамата на всъдеходите. До 2020 г. на нашите Q-модели ще се падат повече от 45% от общия обем от продажбите”. Като спедели, че не е изключено появата на лимузина A9 и подтвърди разработката на кросоувъра Q9, шефът на Audi подчерта: „Компанията предприема тази стъпка не защото конкурентите пускат големи високопроходими модели”. Щадлер съобщи още, че Audi Q9 ще влезе и в гамата e-tron, т. е. ще се предлага като бензиноелектрически хибрид.

Коментари
comments powered by Disqus