Френската премиум марка се стреми да затвърди позициите си преди появата на два модела
DS ще се съсредоточи върху увеличаването на своите търговски операции и повишаването на информираността за марката, а не върху „постигането на количество на производството”, след като продажбите бяха засегнати от Covid-19, заяви управляващият й директор във Великобритания.
Той съобщи, че премиум марката ще предложи и шест автомобила до края на 2021 г., като седанът 9 и хечбекът 4 ще се присъединят към кросоувърите 3 Crossback и 7 Crossback и съответните им електрически и плъгин хибридни варианти E-Tense.
„През годината до момента, ние запазихме пазарния си дял,“ каза Ален Дескат, като призна, че годишните продажби са паднали в съответствие с пазара, намалявайки с 45,4%.
„Ние имаме 0,14% пазарен дял, което ни прави малко предизвикателни. Знаем, че изисква време, може би 20-30 години, за да бъдем в крак с премиум марките. Великобритания е един от най-конкурентните пазари в Европа за луксозни автомобили автомобили. "
DS регистрира само 1146 автомобила в Обединеното кралство тази година. Това е по-малко от 10% от общия брой на продажбите на концерна PSA Peugeot Citroën.
За разлика от това пазарният дял на DS във Франция вече е 10%.
Дескат добави: „Трябва да понижим прага на клиентите, за да открием кои сме. Трябва да обясним откъде сме и уникалността на нашето предложение и да обясним нашия продукт. “
Той също така отбеляза положителни моменти: голямото търсене на електрифицирани автомобили, които сега представляват повече от една четвърт от продажбите, и впечатляващите средни емисии на CO2 от първото тримесечие от 79,7 г/км. Най-близката конкурентна марка е с около 110 г/км.
Непосредственият приоритет за DS е да продължи напред с онлайн платформа за купуване, за която се казва, че ще бъде готова "след няколко седмици". Това няма да стане за сметка на дилърите, които растат и се отделят от търговските обекти на Citroën. „Искаме да отразим физическото пътуване с ефективно онлайн пътуване“, каза Дескат.
„Ще имаме търговци на дребно, които да доставят автомобилите , така че няма да се отдалечаваме от физическите търговци в този процес.“
Той определи 9 като „не обемем автомобил , но важен за доказване на нашата цялостност“. DS ще има по-големи надежди за продажбите на новия 4, който ще бъде пуснат по-късно през 2021 г.