Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Lotus обеща на янките дефорсирано купе Evora

28.03.2016 10:20
Туит

През следващата година компанията ще предложи в САЩ и открит вариант

Компанията Lotus възнамерява да се върне в САЩ с купето Evora 400 с 406 конски сили през май 2016 (моделът е временно отстранен от пазара за промени на въздушните възглавници). Въпреки това шефът на компанията , Lotus Жан-Марк Гал сподели наскоро през изданието Automotive News: «През следващите пет години в Съединените щати трябва да покажем намаляване на въглеродните емисии с по 3% всяка година ". Той обясни, че това означава необходимост от по-малко мощна версия на автомобила с две врати.

Компанията стартира производството на модела Evora с обикновен атмосферен двигател, но сега в програмата влизат само модификации с турбо мотор (изключваме чисто състезателна версия на GT4).

Не можем да очакваме в скоро време хибридни версии, въпреки че концепт с такава задвижваща система бе представена през 2010 г. Но не беше решен въпросът с разхода на гориво. Освен това този автомобил се оказа много скъп, докато дефорсирано купе е по-евтиното решение на проблема  и това ще доведе до увеличаване на клиентите.

Може да се очаква имплантиране в Evora на компресорен четирицилиндров 1,8 мотор, или например 2,0 турбо, но компанията, според шефа й, ще направи по-прост вариант. Входящата версия на Evora ще премахне механичния компресор. Ще остане атмосферният агрегат V6 3,5 с около 280 конски сили от Toyota. Ако този план бъде реализиран, това ще бъде възраждане на нов етап в развитието на базовата Evora, чиято кариера започва през 2008 година.

Evora 400 Coupe (на снимката) набира до първите сто за 4,2 секунди (с механична и автоматична трансмисия ) и консумира средно 9,7 л/100 км. В основата на промяната, ако се съди по миналото Evora, ускорението се влошава до 4,9-5,1 сек, но комбинираната консумацията пада до 9,0-9,3 л/100 км.

Известно е, че през следващата година на американците ще предложат и открит вариант на Evora. В Съединените щати почитателите на мараката могат да се насладят на модела, наречен Sport 410 с 416 конски сили. Различните версии на Evora дълго време ще останат единствените пътни Lotus-и в САЩ. Например, англичаните, според собствените им думи, ще се върнат модела Elise за пазара в Северна Америка. Но това просто ще се случи след смяната на поколенията, каза Гал. Грубо казано, около 2020 г.

Коментари
comments powered by Disqus