Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Lotus увеличава дилърите, намалява разходите

06.11.2014 14:00
Туит
Шефът на Lotus увеличава дилърите, намалява разходите

Продажбите през първите четири месеца на финансовата година са скочили с 46%

Жан-Марк Гал пое управлението на Lotus, след като постът изпълнителен директор бе овакантен през 2012, а Дани Бахар бе уволнен. Новият шеф на британския производител на спортни автомобили трябва да се справи със загубите в размер на 159 милиона паунда  (203 000 000 евро) през миналата  фискална. и 115 милиона лири през 2012 г., както сочат финансовите отчети от Малайзия.
Броят на работещите в Lotus последно стигна до 325 души от общо1215 служители по целия свят по-рано. Съкращаването на персонала бе направено, за да бъдат намалени разходите и да бъдат покрити загубите. Жан-Марк Гал, бивш № 2 в PSA / Peugeot-Citroen, даде кратко интервю за Automotive News Europe.

Какви са вашите приоритети за Lotus?
- Фокусът е върху търговската страна. Много скоро ще се уверите, че продаваме повече автомобили, осигуряваме по-добро покритие чрез нашата дилърска мрежа и разработваме по-точна маркетингова програма. Междувременно преструктурирахме цялата компания и предложихме много по-ефективна управленска програма.

Как вървят нещата сега?
- През първите четири месеца на тази финансова година [която стартира през април] продадохме 46% повече коли, но това все още не е достатъчно, за да се гарантира бъдещето ни. Трябва да продължим да намаляваме разходите и сме напълно наясно с трудностите, с които нашите служители се справят.

Много хора са запалени по автомобилите Lotus. Защо тази страст не се трансформира в повече продажби?
- Една от причините е, че не разполагаме с достатъчно търговци, дори и в Обединеното кралство. В Лондон имаме само един дилър и нито един в Париж, Мадрид, Северна Италия, Хамбург или Берлин. По-големият брой дилър ще доведе до повече продажби. Отворихме девет нови дилърски представителства в цял свят през последните шест месеца и не изключвам да открием още 20 през тази финансова година.

Дали Lotus ще остане само производител на спортни автомобили или ще разширите дейността с други сегменти?
- Lotus е чиста автомобилна компания. Решихме да се върнем към философията на нашия основател- Колин Чапман, която гласи, че по-лекото и по-простото е по-добро. Има три характеристики на продукта: динамично съвършенство, ефективност при по-малко тегло и отличителен стил. Всички нови продукти на компанията ще носят тези задължителни черти.

Имате ли нужда от нова платформа?
-Ние ще се придържаме към тръбното алуминиево шаси, което е много модерна конструкция, но ще го правим по-лесно и ще бъде по-здраво.

Така че няма нови модели?
- В рамките на следващите девет месеца ще има няколко съобщения за продуктови подобрения, които ще накарат сърцето на всеки Lotus ентусиаст да бие по-бързо.

Колко време ще отнеме Lotus да се върне на печеливша позиция?
- Ще се върнем към рентабилност в много близко бъдеще. Това е абсолютната ни цел.

Коментари
comments powered by Disqus