Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Porsche заговори за сериен електрокар

24.03.2014 11:13
Туит

Матиас Мюлер, шеф на Porsche AG, подтвърди неофициалната информация, че компанията обсъжда създаване на електромобил или изцяло електрическа версия на един от своите модели.

Подобна модификация може да се появи в следващите поколения на щутгартските спортни автомобили. Действително, на фона на успеха на Tesla S и появата на електрическите купета Mercedes SLS AMG ED и Audi R8 e-tron, е време  да се помисли за адекватен отговор, смята Мюлер.

За компанията Porsche такъв опит няма да е съвсем нов. Запознати с историята припомнят, че първият автомобил, създаден от Фердинан Порше, е бил електрически. А ако пък вземем най-новото време, то появата на няколко серийни хибрида , в това число и роудстърът 918 Spyder, който е само на една крачка от превръщането му в електрокар. Да, и изследванията в тази област, започнали с прототипа Boxster E, по думите на Мюлер, никога не са спирали.

Шефът на компанията смята, че новите електрокари трябва да изминават с едно зареждане на батериите минимум 300 км, а защо не и 400. Точно в този момент се появи и информация за серийното купе Audi R8 e-tron и „акумулаторните” изследвания на Volkswagen.

Улрих Хакенберг, директор по развитиeто на Audi, сподели, че във финален вид електрическата R-осмица ще изминава с едно зареждане 450 км, докато при първите прототипи преходът беше едва 215 км. Автомобилът ще слезе от конвейера в края на тази година, като производството на електрокара ще става само по поръчка.

Коментари
comments powered by Disqus