Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Porsche заговори за сериен електрокар

24.03.2014 11:13

Матиас Мюлер, шеф на Porsche AG, подтвърди неофициалната информация, че компанията обсъжда създаване на електромобил или изцяло електрическа версия на един от своите модели.

Подобна модификация може да се появи в следващите поколения на щутгартските спортни автомобили. Действително, на фона на успеха на Tesla S и появата на електрическите купета Mercedes SLS AMG ED и Audi R8 e-tron, е време  да се помисли за адекватен отговор, смята Мюлер.

За компанията Porsche такъв опит няма да е съвсем нов. Запознати с историята припомнят, че първият автомобил, създаден от Фердинан Порше, е бил електрически. А ако пък вземем най-новото време, то появата на няколко серийни хибрида , в това число и роудстърът 918 Spyder, който е само на една крачка от превръщането му в електрокар. Да, и изследванията в тази област, започнали с прототипа Boxster E, по думите на Мюлер, никога не са спирали.

Шефът на компанията смята, че новите електрокари трябва да изминават с едно зареждане на батериите минимум 300 км, а защо не и 400. Точно в този момент се появи и информация за серийното купе Audi R8 e-tron и „акумулаторните” изследвания на Volkswagen.

Улрих Хакенберг, директор по развитиeто на Audi, сподели, че във финален вид електрическата R-осмица ще изминава с едно зареждане 450 км, докато при първите прототипи преходът беше едва 215 км. Автомобилът ще слезе от конвейера в края на тази година, като производството на електрокара ще става само по поръчка.

Коментари
comments powered by Disqus