Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Spyker обеща модел с четири врати и купе с V12

01.04.2016 15:57
Туит

Правоприемникът на C8 Aileron ще бъде пуснат в лимитиран тираж от 50 копия

Умиращата от доста време компания Spyker се активизира през март, като представи пред публиката новия модел с две врати C8 Preliator с двигател от Audi V8 4.2 FSI (532 к.с. и 600 Нм). Правоприемникът на C8 Aileron ще бъде пуснат в лимитиран тираж от 50 копия, 25 от тях ще отидат в Съединените щати. Не е случайно, че след Женева, Preliator гастролира и на автосалона в Ню Йорк. За следващите стъпки на компанията говори шефът й Виктор Мюлер в интервию за CarBuzz.

Концептът Peking-to-Paris бе представен за първи път пред широката аудитория през 2006 г., след това се появи и с доработки. В серийно производство трябваше да влезе през 2013 г., а по-късно бе отложено за началото на 2014 и накрая проектът окончателно бе закрит поради финансови затруднения.

В Европа купето C8 Preliator е оценено на 324 900 евро (със шестстепенна механична трансмисия) и 330 990 евро (за версията с автоматична кутия). В САЩ ценоразписът предвижда 354 990 долара и 362 990 долара , съответно.

Оказва се, че феновете и на най-новия модел на Spiker, в частност, не губят кураж. Фамилията на Preliator ще наброява от не повече 150 коли (което е много по стандартите на марката). Освен към тези 50 купета Мюлер обеща да направи и 50, подобни на Spider, и още 50 автомобила специално изпълнение. 25 от тях с две врати ще бъдат закрити и още толкава без покрив.

Би било интересно дали компанията ще реши да направи такава схема за отваряне на серийния модел с четири врати като на демонстрационния автомобил D12 / D8.

През ноември тази година на автомобилното изложение в Лос Анжелис компанията ще покаже модел с четири врати. "Мислете за него като за C8 Preliator на стероиди", каза Мюлер. "Може би това е актуализирана версия на кросоувъра  D12 / D8 Peking-to-Paris, който не успя да стане сериен?", попитаха шефа на компанията. "Много добро предложение", отвърна Виктор Мюлер и се въздържа от допълнително обяснение.

Предишният Spyker с индекс C12  бе произвеждан в две версии: La Turbie (2006, вляво) и Zagato (2007 г., вдясно). Автомобилът е оборудван с двигател от VW - W12 6,0 (507 к.с. и 600 Нм).

Ръководителят на компанията обеща да развие темата с електрическото задвижване (сътрудничеството с фирма Volta Volare вече дава плодове на). Междувременно подобен проект ще бъде представен в Лос Анжелис.

Сътрудничеството с Lotus ще продължи по някои елементи от разработките и доработване на окачването. Audi ще остане доставчик на осемцилиндровия двигател. Що се отнася до моделната гама, според шефа на Spiker следващият по ред модел ще бъде изцяло ново купе C12. То ще получи V12 двигател от един от европейските производители, чието име Мюлер предпочита да не спомене.

Коментари
comments powered by Disqus